Pakiet VIII

SESJA STANDARD

od 500

2h sesja zdjęciowa

W pakiecie:

25 zdjęć

Z sesji zdjęciowej, poddanych
autorskiej obróbce

25 zdjęć

Wywołanych w formacie 13×18
w autorskim drewnianym pudełeczku

2h

Sesja zdjęciowa

1 Fotograf

Do dyspozycji

5 Lat

Archiwizacji zdjęć
z możliwością wysłania w dowolnym momencie

W cenie zawarty jest dojazd do 75 km od miejsca usługodawcy (Kraków, Rzeszów, Jarosław) w przypadku większej odległości kwota może się różnić. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, ustalamy z Państwem wszystko, co do tego, jak mają wyglądać przyszłe zdjęcia: styl i klimat. Doradzamy i proponujemy style zdjęć, tak abyście byli jak najbardziej zadowoleni z naszej usługi i swojej pamiątki. Podczas sesji realizujemy pełen zakres zdjęć jaki Państwo Młodzi sobie zażyczą, pełen reportaż, zdjęcia grupowe, indywidualne, inscenizowane, backstage itp.

Dodatkowo:

Dodatkowa godzina sesji

od 50 zł/h

Dodatkowe zdjęcie poddane autorskiej obróbce

od 10 zł/szt

Pendrive ze zdjęciami w autorskim pudełeczku

od 100

Foto książka

od 150

Ścieżka kontaktu

1. Kontakt z Nami

Jeśli zdecydowaliście się Państwo na skorzystanie z naszej oferty, zapraszamy do kontaktu z Nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie kontakt.

lub inny, dowolny sposób: telefonicznie, przez media społecznościowe lub mailowo.

Podczas pierwszego kontaktu z nami proszę podać datę wydarzenia, pomoże nam to zweryfikować naszą dostępność w danym dniu.

2. Nasza odpowiedź

Po otrzymaniu od Państwa zgłoszenia odpowiadamy możliwe jak najszybciej i potwierdzamy czy podany termin jest dostępny.

3. Wywiad do dokładniejszej wyceny

Podana cena za pakiet jest kwotą orientacyjną.  W celu przedstawienia bardziej precyzyjnej oferty będziemy potrzebowali od Państwa bardziej dokładnych informacji. Najwygodniejszą i najszybszą metodą jest bezpośredni kontakt z nami poprzez:

Spotkanie

Rozmowę telefoniczną

Wideokonferencję

Messenger lub Instagram

W trakcie takiego spotkania prowadzimy z Wami rozmowę podczas której prosimy o podanie bardziej szczegółowych danych o wydarzeniu jak, również jakie mają Państwo oczekiwania, etc. innych. Podczas takiej rozmowy również odpowiadamy na Państwa pytania.

Po takim spotkaniu, jeśli zaistnieje potrzeba, przedstawimy Państwu konkretną ofertę, dopasowaną do Waszych potrzeb.

4. Rezerwacja terminu i podpisanie umowy

Jeśli zdecydują się Państwo na naszą ofertę, przechodzimy do etapu rezerwacji terminu i podpisania umowy. Podczas podpisania umowy pobierana jest zaliczka rezerwacyjna w wysokości opisanej w umowie.

5. Oczekiwanie

Po zarezerwowaniu terminu i podpisaniu umowy pozostało nam tylko czekać na ten wyjątkowy dzień ?

Chcecie zobaczyć inne oferty?

Macie więcej pytań?

Powyższa strona nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, służy jedynie celom informacyjnym.
www.wonderfulmoments.pl

Wonderful Moments – Fotografia,
Dominik Małek
Zgoda 18, 37-500 Jarosław
tel.: +48 664 178 079
e-mail.: kontakt@wonderfulmoments.pl
Znajdziesz nas
FacebookInstagramWonderful Moments - Fotografia